تخمین زده می شود که اندازه بازار جهانی تا پودر بستنی میهن سال 2027 به 958.2 میلیون دلار برسد. علاوه بر این، در دوره پیش بینی 2022-2027 با CAGR 3.7 درصد رشد خواهد کرد. پودر بستنی با روغن نباتی هیدروژنه و تصفیه شده تولید می شود.
این فرآوری می شود تا شیر خشک و چربی برای تولید بستنی فراهم کند، هم صاف و هم سفت. پودر وانیل، فندق شکلاتی، توت فرنگی، پودر کاکائو، انبه و هلو از جمله طعم های مخلوط پودر بستنی هستند.
همچنین، پودر ساده و بدون طعم برای ترکیب با طعم های سفارشی وجود دارد. تابستان بدون شک بهترین زمان از سال برای خوردن بستنی و سایر دسرهای فوری منجمد است.
در دسترس بودن بسیاری از بستنی های طعم دار تا حد زیادی مسئول رشد صنعت بستنی است. در نتیجه مصرف کنندگان بستنی حاضرند قیمت بیشتری را برای این اقلام هزینه کنند و درآمد بازار را افزایش دهند.
برای انطباق با ذائقه در حال تغییر مصرف کنندگان، تولیدکنندگان تنوع محصولات خود را با معرفی طعم های عجیب و غریب مانند میوه های استوایی، نارگیل و لیمو گسترش می دهند. علاوه بر این، مشتریانی که مراقب سلامتی هستند، پودر بستنی را انتخاب می کنند که کالری و چربی آن حداقل است.
بنابراین، نوآوری محصول پودر بستنی، رشد اقتصادی، افزایش درآمد قابل تصرف، توسعه پودر بستنی بدون لاکتوز و گسترش بازار خرده فروشی باعث رشد و توسعه بازار جهانی می شود. از سوی دیگر، مسائل بهداشتی مرتبط با پودر بستنی، رشد بازار را محدود می کند.
علاوه بر این، با تجربه مشکلات زنجیره اقتصادی که فروش بستنی را در طول COVID-19 و با مشکل مواجه کرد، بخش پودر بستنی آسیب دید. همچنین، بسیاری از مردم از بستنی پرهیز کردند، زیرا فکر می کردند ممکن است آنها را مستعد ابتلا به COVID-19 کند.
علاوه بر این، با توجه به افزایش نگرانیهای بهداشتی در مورد مصرف بستنی، مصرفکنندگان اکنون بستنیهای بدون GMO، بدون هورمون، بدون مواد افزودنی و نگهدارنده، بدون لبنیات، کم کالری، ارگانیک و بدون چربی را انتخاب میکنند.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.